Skoči na vsebino

Branka D. Jurišić : Vedenje in razredna pravila

Podrobnosti knjige

Priročniki / humanistika in družboslovje

Vedenje in razredna pravila Branka D. Jurišić
Postopki, poučevanje in podpora pozitivnemu vedenju

Da bi lahko vedenje poučevali, potrebujemo pravila vedenja. Vpeljava razrednih pravil pomeni vsaj, da jih sestavimo v dialogu z učenci, uskladimo s poslanstvom šole in drugimi učitelji ter, kar je najbolj pomembno, da učence o pravilih in postopkih vpeljave poučujemo. Pričujoč priročnik nam bo tu v veliko oporo. Vodil nas bo pri prehodu od tradicionalne šole kaznovanja do šole, kjer s podporo želenemu vedenju ustvarjamo spoštovanje in sodelovanje.


Lastnost Vrednost
Založba Center Janeza Levca Ljubljana
Spremna beseda Nina Mesner, Branka D. Jurišić
Ilustracije Branka D. Jurišić
Oprema Branka D. Jurišić, Sabina Pšeničnik
Leto izdaje 2018
Strani 100
Jezik slovenski
Tip datoteke epub
ISBN 9789619450321

Izvodov na voljo:


  • Prost
  • Prost
  • Prost
  • Zaseden

    Še 3 dni 35 min in 6 sekund

Pokukaj v knjigo

Branka D. Jurišić: Vedenje in razredna pravila
Branka D. Jurišić: Vedenje in razredna pravila
18,99 €
Pokukaj v knjigo ...

Dolg opis

V slovenskih šolah je država predpisala Pravila šolskega reda, Pravilnik o vzgojnih opominih, vzgojni načrt in druge akte po katerih postopamo v primeru vedenjskih izbruhov ali kršitvah šolskega reda. Kljub temu nekateri učitelji in ravnatelji opozarjajo, da je neželeno vedenje pogostejše in da kontinuum pomoči ni dovolj učinkovit. So torej protokoli, skladni s pravilniki, zadovoljivo orodje za preprečevanje neželenega vedenja? Ali vzgojni ukrepi v splošnem pripomorejo k izboljšanju vedenja? Večinoma ne. Vzgoja in vedenje imata malo skupnega s protokoli, ki jih izvajamo po državnih pravilnikih; ti so bolj zaradi tega, da šole zaščitimo sami sebe, neželeno vedenja pa se po izreku ukrepa, pogosto zadrži ali prenese v drugo okolje. Vedenje je vedno naučeno – to je dobro, saj ga je mogoče spreminjati in nadalje: vedenje je sporočanje, je klic k komunikaciji, ki se mu moramo odzvati – seveda ne z vzgojnim ukrepom. Da bi lahko vedenje poučevali, potrebujemo pravila vedenja. Vpeljava razrednih pravil pomeni vsaj, da jih sestavimo v dialogu z učenci, uskladimo s poslanstvom šole in drugimi učitelji ter, kar je najbolj pomembno, da učence o pravilih in postopkih vpeljave poučujemo. Pričujoč priročnik  nam bo tu v veliko oporo. Vodil nas bo pri prehodu od tradicionalne šole kaznovanja do šole, kjer s podporo želenemu vedenju ustvarjamo spoštovanje in sodelovanje.


Povezane knjige


Jorge Bucay: Pot solza
Jorge Bucay: Pot solza
17,99 €
Jorge Bucay
Pot solza
Jorge Bucay: Pot sreče
Jorge Bucay: Pot sreče
17,99 €
Jorge Bucay
Pot sreče
Jorge Bucay: Zgodbe za razmislek
Jorge Bucay: Zgodbe za razmislek
12,99 €
Jorge Bucay
Zgodbe za razmislek
Natasha Lunn: Pogovori o ljubezni
Natasha Lunn: Pogovori o ljubezni
22,99 €
Natasha Lunn
Pogovori o ljubezni
Boštjan J. Turk, Barbara Hribar: Odpiramo vrata tujine: Grčija, Turčija
Boštjan J. Turk, Barbara Hribar: Odpiramo vrata tujine: Grčija, Turčija
24,99 €
Boštjan J. Turk, Barbara Hribar
Odpiramo vrata tujine: Grčija, Turčija
Boštjan J. Turk, Barbara Hribar: Zakonito dedovanje
Boštjan J. Turk, Barbara Hribar: Zakonito dedovanje
19,99 €
Boštjan J. Turk, Barbara Hribar
Zakonito dedovanje

Druge knjige avtorja


Branka D. Jurišić: Otroci z avtizmom
Branka D. Jurišić: Otroci z avtizmom
19,99 €
Branka D. Jurišić
Otroci z avtizmom

Prijavite se na e-novice

Source