Skoči na vsebino

Srečko Zakrajšek : Kako do dobrih idej za poslovne uspehe?

Podrobnosti knjige

Priročniki / management

Kako do dobrih idej za poslovne uspehe? Srečko Zakrajšek

V knjigi Kako do dobrih idej za poslovne uspehe? je sistematično opisano, kako priti do idej, ki naj se uresničijo v praksi in zagotovijo poslovni uspeh.


Lastnost Vrednost
Založba Biteks
Leto izdaje 2016
Strani 67
Jezik slovenski
Tip datoteke epub
ISBN 9789619395929

Izvodov na voljo:


  • Prost
  • Prost
  • Prost
  • Zaseden

    Še 3 dni 35 min in 6 sekund

Pokukaj v knjigo

Srečko Zakrajšek: Kako do dobrih idej za poslovne uspehe?
Srečko Zakrajšek: Kako do dobrih idej za poslovne uspehe?
9,99 €
Pokukaj v knjigo ...

Dolg opis

V knjigi Kako do dobrih idej za poslovne uspehe ? je sistematično prikazan postopek, kako priti do odličnih idej, ki naj se uresničijo v praksi in zagotovijo poslovni uspeh.

Dobra ideja je temelj uspešnega projekta, njena polna uresničitev (inovacija) pa se doseže šele skozi neki izdelek ali storitev.

V knjigi so predstavljena področja in dejavnosti, v katera je smiselno usmeriti napore iskanja novih idej in priložnosti, ter tudi metode in tehnike, s katerimi lahko to dosežemo. Zelo pomembno je spoznanje, da se je tehnik kreativnosti mogoče naučiti, in morda še bolj, da v iskanje novih rešitev človeka prisilijo okolje in konkretne zahteve, priložnosti ali problemi. Na voljo je veliko primerov iz medijske produkcije, ki predstavlja temelj vse kreativne industrije. 

S pomočjo knjige se bo lahko tudi vam uresničilo tisto, o čemer sedaj morda samo sanjate.


Srečo Zakrajšek je doktor znanosti in deluje na področju izobraževanja, projektnega dela in multimedijske produkcije že 40 let. V letu 2000 je ustanovil IAM (Inštitut in akademijo za multimedije), v okviru katerega od leta 2002 poteka višješolsko izobraževanje s področja multimedijev in medijske produkcije, leta 2012 pa je začela delovati tudi  IAM Visoka šola za multimedijsko produkcijo. Avtor je bil mentor za diplomo več kot 160 diplomantom višje in visoke šole. Avtor je tudi višješolski predavatelj za področje multimedijev ter vodenja in organizacije medijske produkcije ter visokošolski predavatelj za področje organizacije in kadrov ter multimedijske produkcije. Na podlagi dolgoletnega dela na področju projektnega dela je pridobil mednarodni certifikat Senior manager organizacije IPMA (International project management association).


Povezane knjige


Vili Ravnjak: Talijin hram v Mariboru
Vili Ravnjak: Talijin hram v Mariboru
22,99 €
Vili Ravnjak
Talijin hram v Mariboru
Natalija Pavlič: Angelska knjiga pritožb
Natalija Pavlič: Angelska knjiga pritožb
9,99 €
Natalija Pavlič
Angelska knjiga pritožb
Lisa Feldman Barrett: Kako nastajajo čustva: skrivno življenje možganov
Lisa Feldman Barrett: Kako nastajajo čustva: skrivno življenje možganov
27,99 €
Lisa Feldman Barrett
Kako nastajajo čustva: skrivno življenje možganov
Sandra Ingerman: Šamansko potovanje
Sandra Ingerman: Šamansko potovanje
14,99 €
Sandra Ingerman
Šamansko potovanje
Dušica Kunaver: Leska v slovenski ljudski dediščini
Dušica Kunaver: Leska v slovenski ljudski dediščini
4,99 €
Dušica Kunaver
Leska v slovenski ljudski dediščini
Dušica Kunaver: Oreh v slovenski ljudski dediščini
Dušica Kunaver: Oreh v slovenski ljudski dediščini
4,99 €
Dušica Kunaver
Oreh v slovenski ljudski dediščini

Druge knjige avtorja


Srečo Zakrajšek: Osnove multimedijske produkcije
Srečo Zakrajšek: Osnove multimedijske produkcije
9,99 €
Srečo Zakrajšek
Osnove multimedijske produkcije

Prijavite se na e-novice

Source